HIGH-QUALITY SPARE PARTS COMPONENTS

Samochody należą do najbardziej złożonych produktów w naszym codziennym życiu. Odpowiednio,producenci pojazdów wymagają od swoich dostawców przekroczenia maksymalnej wartościrygorystyczne standardy jakości w branży. Tylko ci, którzydostarczyć najwyższą jakość, szybką dostawę, rozsądne ceny iinnowacyjne pomysły kwalifikują się jako długoterminowi partnerzy w tym wyzwaniuśrodowisko. Niemniej jednak trzeba stale udowadniać te kompetencjenowo. Z 65-letnim doświadczeniem w dziedzinie sprężyn technicznych,Eibach stał się globalnym liderem w dziedzinie wysokiej jakości zawieszeniatechnologii i utrzymuje tę pozycję przez dziesięciolecia jakoOE-dostawca dla globalnie aktywnych producentów samochodów, jak również najlepszych poziomy sportów motorowych lub w dziedzinie strojenia jakości pojazdów. Teraz Eibachwłączyła całą swoją specjalistyczną wiedzę i doświadczenie w produkcjiwszystkie te obszary w jeden atrakcyjny standardowy program wymiany sprężyn. Program wymiany linii Eibach, obejmujący najpopularniejsze typysprężyn zawieszenia, umożliwia wymianę standardowych sprężyn w OEMjakość po przystępnych cenach. Obietnica jakości Eibach zaczyna się od staranny dobór odpowiednich stali sprężynowych, na których są uformowane najnowocześniejsze maszyny do nawijania CNC z niezwykłą precyzją. Przezpołączenie obróbki cieplnej, śrutowania i trwałej korozjiochrona, w tym malowanie proszkowe gwarantuje wytrzymałość i ekstremalnestabilność. Każda sprężyna jest ustawiona na blokowanie, aby zapewnić, że po instalacji pojazd pozostaje na właściwej wysokości jazdy. W drodze dowarsztatowe, sprężyny zapasowe są chronione przed uszkodzeniem przezzoptymalizowane opakowanie - zapewnia później szeroka gwarancja produktuklientowi, że dokonał właściwego wyboru z Eibach.

Eibach używa wyłącznie materiałów o wysokiej wytrzymałości lub utwardzanych i produkujezgodnie z najwyższymi standardami w branży motoryzacyjnej. Eibach sprężyny mają na celu zapewnienie korzyści pod względem jakości,trwałość, praktyczność, redukcja wagi i obsługa.

Zalety produktu linii Eibach Replacement (ERL):

  • Zaprojektowany i wykonany przez Eibach
  • Inżynieria i produkcja zgodnie z normami OE (ISO / TS 16949)
  • Profesjonalne i certyfikowane zarządzanie danymi - certyfikat TecDoc
  • 65 lat doświadczenia
  • obszerne referencje wśród producentów sprzętu samochodowego i oryginalnego
  • dostawca kompleksowych usług w zakresie technologii sprężyn, szczególnie w asortymencie "sprężyny"

 

Typy sprężyn

SPRĘŻYNY CYLIDRYCZNE

Cylindryczne resory osi to prawdopodobnie najbardziej klasyczna konstrukcja sprężyn śrubowych, spotykana przede wszystkim w układach dwugłowicowych i związanych z nimi zespołach. Ich  uzwojenia są w równej odległości od wyobrażonej centralnej osi sprężyny w linii poziomej. W układzie liniowym, odstępy w pioniecewki na całej wysokości jest stała, co sprzyja jednorodnej strukturze podczas całej podróży. W progresywnym projekcie  odległość między zwojami na całej długości zmienia się znacząco. Celem jest uzyskanie komfortowego zawieszenia przy niskim pobudzeniu w połączeniu z bezpieczną i sportową obsługą przy mocniejszym uderzeniuczęstotliwości. Podobny efekt można uzyskać również poprzez jego przebieg przez zmianę średnicy drutu. Ale niezależnie od tego, jak zdecydowali się projektanci pojazdów, Eibach obejmuje całe spektrum standardówzapasowe zapotrzebowanie na sprężynę.

  • klasyczna spiralna sprężyna naciskowa
  • centryczna linia środkowa (liniowy tor linii środkowej)
  • często instalowane w systemach podwójnego trzonka
  • liniowa lub progresywna charakterystyka sprężyny

 

SPRĘŻYNY MINI BLOCK

Mini sprężyny blokowe są zaprojektowane specjalnie dla tylnej osi, gdzie mogą najlepiej wykorzystać ich mocne strony. W ten sposób jest to wyjątkowo zwarta lufaukształtowana konstrukcja pozwala producentom pojazdów na większą swobodę planowanie bagażnika. Cewki są zaprojektowane tak, aby je mogą leżeć jedna na drugiej przy wysokim ugięciu bez przeszkadzania. WPonadto są skonstruowane w ich konstrukcji, aby zapewnić wygodę jeździć bez obciążenia, ale oferują doskonałą obsługę przy pełnym obciążeniu. Typowydla tego typu projektu jest jego postępowy charakter, który nie został osiągnięty przez różne odległości nawijania, ale tylko przez niespójny przewódśrednica. Ponieważ mini sprężyny blokowe, w przeciwieństwie do sprężyn cylindrycznych, mają krótszą oczekiwaną długość życia, Eibach opracował koncepcję, która jest zoptymalizowany dzięki zastosowaniu cylindrycznego stałego drutu.

  • progresywna charakterystyka sprężyn
  • Wariant oszczędzający miejsce sprężyny śrubowej ściskanej
  • w większości niestały drut ze zwężającymi się przekrojami
  • nie są już instalowane w nowych generacjach modeli ze względu na niską długość życia
  • zwiększona żywotność dzięki optymalnemu kształtowi mini sprężyny blokowej o stałej średnicy drutu, technicznie możliwa

 

OBCIĄŻENIE BOCZNE SPRĘŻYN

Podpórki MacPhersona są jednymi z najczęstszych układów zawieszenia w sektorze samochodowym. Od lat 90. XX wieku częściej używane są resory boczne (SL)często. Sprężyny w kształcie łuku są odpowiednie do kompensacji sił poprzecznych, a także zapewniają szereg zalet, które sprawiają, że nadaje się on do innych konstrukcji podwozia. W ten sposób sprężyny SL rozwijają się poprzeczniedociskają amortyzatory w ściskaniu, co zmniejsza tarcie tłoczyska i uszczelnienia, a tym samym przedłuża jego żywotność. Jednocześnie "sprężyny łukowe" są bardzo lekkie, co zmniejsza obciążenie wszystkich elementów podwozia i uwzględnia nowoczesną lekkość.Również reakcja osi i amortyzatorów jest zoptymalizowana za pomocą sprężyn SL, co daje kierowcy maksymalną kontrolę.

  • często używane w kolumnach MacPhersona
  • kompensacja sił poprzecznych
  • Linia działania rozciąga się ukośnie do osi tłumika w stanie nieobciążonym
  • wytwarza siłę boczną na amortyzatorze w ściskaniu (zmniejsza tarcie na tłoczysku i uszczelnienie amortyzatora)
  • Poprzez wynikowy wpływ siły na ugięcie zwiększa się komfort jazdy
 

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.